maandag 19 maart 2018

Mini albumpje

For English or another language, please use the 'translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!

Afgelopen zaterdag was de teamdag van Team Utopia, waar ik bij hoor.
Dit keer dus niet zelf in de weer, maar een keertje lekker meedoen!

We hebben twee workshopjes gedaan die dag en dit was er eentje van:
een mini-albumpje! Janny (van Tante Janny) verzorgde deze workshop.


Ik heb gisteren thuis het albumpje afgemaakt en gevuld
met foto's van onze jongste, Max. 


We hebben hem helemaal in elkaar gezet, heel leuk om te doen!
Ik heb vorig jaar ook een keer een boekje gemaakt, weer net 
even anders, met foto's van OnStage. Wil je die ook zien? 
Klik dan HIER.


In dit boekje zit een harmonica die helemaal uitgeklapt kan 
worden. Met extra flapjes, pockets en meer..


Heel leuk voor foto's van één onderwerp!


Er zitten meer pagina's en foto's in, maar deze houd ik privé :)
Wil je hem graag helemaal zien? Kom 'live' kijken!!


Het was een hele leuke en gezellig dag! 
Dankjewel Miranda en de andere dames die hem mee georganiseerd hebben!

Einde van de dag heb ik nog een blogbericht voor je, want we gaan weer hoppen!

Lieve groetjes, 



--------------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 26 maart gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondag 19.00 uur en ik laat het mee komen.

DIT IS MOGELIJK DE LAATSTE SALE-A-BRATION ORDER!

Het is Sale-a-Bration tijd!! Dus kies bij iedere 60 euro jouw cadeautje uit! 
Voor de eerste brochure met Sale-a-Bration producten, klik je HIER.
En voor de extra producten-brochure per 16 februari, klik je HIER.
En de toegevoegde producten vanaf 15 maart, klik je HIER.

 Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar bij 'Shop now')

----------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte Stampin' Up! materialen:




(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel

ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb
je geen creditcard? Kijk dan hierboven voor bestel-informatie).

4 opmerkingen:

lenywim35 zei

Schattig gedaan Yvonne. Echt om te bewaren.grts leny

Marjan zei

Onwijs gaaf!!

Francisca zei

Oh wat een leuk hebben dingetje met de foto's.
Heel leuk
Francisca

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Het album is echt supergaaf. Ik vond het geweldig dat je erbij was met teamdag!! Het was een heerlijke dag.