woensdag 13 september 2017

Stormachtig herfst

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog!


Hallo!

De eerste herfst-storm is een feit.. Wat waait het hard! Het was vanochtend flink tegen de wind in fietsen toen ik de jongens naar school bracht! Ik had hun haren flink in de gel zitten, want vandaag maken ze schoolfoto's en daar 'moeten' ze toch wel netjes op staan hihi..

Ook vandaag heb ik weer een herfst-kaartje voor jullie. Met de mooie, nieuwe set 'Painted Harvest'. Daarmee maak je zelf in 3 stappen hele mooie zonnebloemen! Of als je andere kleuren gebruikt ook andere bloemen.



Deze plaatjes heb ik van internet, zodat je kunt zien wat andere kleuren doen:


Klik op de afbeeldingen om ze groter te kunnen zien.

Deze hele week staat mijn blog in het teken van de herfst. Heb je mijn bericht van maandag gemist? Klik dan HIER. Toen maakte ik een heel ander kaartje, met een andere set.

Doe voorzichtig vandaag als je de weg op moet!
Tot morgen!


Lieve groetjes, Yvonne






--------------------------------------------------------------------------------------

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Maandag 18 september gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Ook voor de nieuwe najaarscatalogus!!
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 21.00 uur en ik laat het mee komen.
(Vanaf nu weer iedere maandag, deze keer door internet-problemen later dan anders)
Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------------

September Actie: BIG SHOT!
Klik op de afbeelding voor een vergroting



---------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte SU materialen:


3 opmerkingen:

Diny zei

Prachtig kaartje Yvonne.....zijn de decoratie herfstblaadjes van Fimo klei?
Groetjes Diny

Wies zei

Mooi herfstkaartje met zonnebloemen. In andere kleuren is de bloem ook heel mooi. Zijn de jongens nog zonder verwaaide haren op de foto gekomen?
Groetjes, Wies

Rosina zei

Prachtig herstkaartje Yvonne...zo leuk met die mooie zonnebloemen erop...

groetjes Rosina