maandag 11 september 2017

Herfst..

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Vandaag, maandag 11 september gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Ook voor de nieuwe najaarscatalogus!!
Geef jouw bestelling door voor vanavond 21.00 uur en ik laat het mee komen.
(Vanaf nu weer iedere maandag, deze keer door internet-problemen later dan anders)
Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------------

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog!



Voel jij het ook?? De herfst die in de lucht zit?
Ik vind het zelf heerlijk! Frisse lucht, heerlijke geuren in het bos,
thuis komen en dan warme chocomel of een pot herfstthee maken,
dikke trui en sokken aan.. Tja, ik hou er wel van.. En dan is het
ook nog eens heerlijk knutselweer! Redenen genoeg om deze week
hier op mijn blog de herfst het onderwerp te laten zijn! 



Vandaag een kaartje met de set 'Merry Café'. Die 'moest' ik natuurlijk
hebben, met de bekers erop.. Het kaartje is zonder designpapier (DSP),
alleen met effen cardstock en stempels. Op de achtergrond heb ik 
de boomstammen-stempel gebruikt.


Het blad komt uit de set 'Vintage Leaves' en is op vellum gestempeld,
zodat het een beetje doorschijnt. Kijk voor alle materialen en kleuren
die ik gebruikt heb onderaan dit bericht..

Tot het volgende herst-bericht!!!


Lieve groetjes, Yvonne



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruikte Stampin' Up! materialen:

1 opmerking:

Rosina zei

Heel leuk dit herfstkaartje Yvonne..mooi in deze warme kleurtjes..
en ja hier is vanavond ook de houtkachel aangemaakt...zo lekker en gezellig weer...en dan zo de blogjes langsgaan wat voor moois er weer gemaakt is...

lieve groetjes
Rosina