woensdag 31 mei 2017

Kleuren Kaarten Team

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Morgen, donderdag 1 juni, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor donderdagavond 1 juni, 18u en ik laat het mee komen: 
y_vanbruggen@hotmail.com

DIT IS DE EERSTE BESTELLING VOOR DE NIEUWE CATALOGUS!
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hee hallo!

Leuk dat je langs komt op mijn blog! Vandaag doe ik eindelijk weer
eens mee met het KleurenKaartenTeam van Martina, klik HIER.

Morgen gaat de nieuwe jaarcatalogus online! Er zijn dan zoveel mooie
en leuke nieuwe producten verkrijgbaar! En ik wil jullie graag vast
weer een sneakje laten zien.. Dus heb ik voor de kaart van vandaag
nieuwe producten gebruikt.. In de kleuren van deze maand:
lila/paars met olijfgroen.

De stempels komen uit de nieuwe set 'Colorful Seasons', ook 
het lint en de glitter enamel dots zijn nieuw.

De gebruikte Stampin'  Up! kleuren zijn: Sweet Sugarplum, 
Old Olive en de nieuwe In Color kleur Fresh Fig.

De foto van de challenge!

Ik heb bedankjes gemaakt voor een workshop gisteren en 
deze passen bij de bovenstaande kaart. Met dezelfde set en 
helemaal in de nieuwe In Color kleur Fresh Fig:

Het zijn een soort kleine boekjes met een theezakje erin.
Thee past bij mijn logo :) en bij mij, dus daar ga ik in de
komende maanden veel meer mee doen!

Om alle nieuwe In Color kleuren te laten zien, heb ik er 
eentje gemaakt in alle 5 de nieuwe kleuren!



Dit is de stempelset met bijpassende stansen, gaaf he?!

Colorful Seasons Bundel
#145348 €65,50

Morgen vind je hier op mijn blog eerst alle informatie over
de nieuwe catalogus en een speciale actie en later op de dag een
bericht voor 'Callenges Donderdag'. Kom je dan ook nog even
kijken? Maak er een mooie dag van vandaag!

Liefs, Yvonne


22 opmerkingen:

Mariken zei

Prachtig kaartje! En ook de andere nieuwe kleuren zijn weer super!
Fijne dag!

martina's kaartjes zei

fijn dat je nog een keertje meedoet !
ziet er weer allemaal superzzzz uit ! top hoor
geslaagde kaartjes
blij met je deelname alweer ! op naar de volgende,
nog een fijne dag gewenst,
grtjs,martina
x

Nancy Soetaert zei

schitterend kaartje voor het KKT! Prachtige tekststempel!
Leuke nieuwe kleuren, mooi om ze allemaal naast mekaar te zien in je leuke bedankjes!
Fijne dag
nancy

Larissa zei

Prachtig!
Helemaal vrolijk en wat een toffe kleurtjes zijn het.

Veerle zei

Hele mooie stempel kaart in de KKT kleuren Yvonne.
Groetjes Veerle

Jantine zei

Mooi hoor, Yvonne! Prachtig met die fijne bloemetjes.
Groetjes
Jantine

Monique zei

Prachtige kaart! Net als mijn verjaardagskaart die ik van jou heb gekregen.
Dank je wel daarvoor...
Liefs Monique

!neke zei

Prachtige kaart !!!!!!!!
Mooie set !

Marfien zei

Tof kaartje, mooi gemaakt met deze set

Petra-loves-paper zei

wat zien je kaartjes er ontzettend leuk uit! groetjes Petra

lenywim35 zei

Prachtige kaarten Yvonne. Kijk er met veel genoegen naar. grts leny

Nancy zei

Hey Yvonne,

Welkom terug!
Lieve kaart maakte je voor het KKT! Mooi gecombineerd!!

Liefs,
Nancy

Nelly zei

Wat mooi gemaakt in de kleuren van KKT .

Groetjes Nelly

Ellen zei

Prachtig zeg! Hele mooie stempels heb je gebruikt.

Danielle zei

Mooooooi Yvonne! Je kaart, maar ook je theemapjes! Wat een leuk idee. Ga eens kijken of ik kan uitvogelen hoe je die gemaakt hebt, leuk om mee te sturen met een kaartje! De glitter enamel dots zijn nu al mijn favoriet, wat zijn die toch mooi.....

Creatiels zei

knap resultaat, heel mooi gedaan
groetjes
Els

Rosina zei

Een prachtige serie kaarjes Yvonne in deze mooie KKT kleurtjes

groetjes Rosina

Nelleke zei

schitterende kaart en ja ik heb ook old olive gebruikt, dat was naar mijn idee de meest olijfgroenen kleur. groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Heel mooie kaartjes Yvonne. Prachtige stempels ook.
Ik heb de catalogus, dat is genieten....
GerJanne

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Prachtig deze kaartjes met heel mooie stempels goed gebruikt.

Sarah zei

Super mooi! Ik hou je blog in de gaten want thee daar ben ik ook fan van!

MarĂ­a zei

Danke ¡ Kennen Sie unsere Beeren
Euroberry ?